Friday, April 8, 2011

2 WEEKS B4 FINAL....


malam ni aq nak knal kan kat sumer member@kawan baik aq kat UiTM Puncak Alam ni...amacam,hensem x mamat korea  ni?hahaha....nma betol dia Mohd Aminnurrashid bin Haris,tp sumer panggil dia Mino je,sesetengah pggil dia Amin..klu nak add Fb,taip je Mino Haris..hehe....pepun,dia ni la yg plg bnyk membantu aq sepanjang pengajian aq kat sini..rasanya x terbalas kot jasa dia kat aq,sbb bnyk sgt yg dia dah wat kat aq..sbb 2 dia ni jd member baik aq..dia ni sebenarnya berasal dari pahang,negeri darul makmur..haha..anak jati pahang,mak org utara,ayah org pntai timur...baguih punya combination..kui5x!!!......tp sayangnya dia ni dah berpunya,sapa yg berjaya memenangi hati beliau?ha,2 yg kita nak tau....jeng3x!!!tgk kat bwh.............

hah...amacam,cun x awekz ni?dia ni lah yg telah berjaya menawan hati member baik aq ni...oraNgnya ayu gitu..baik lak 2..memang complete package la org kata,jd idaman mentua..huhu......nama dia Nur Sumayyah..wow!!!patut la lawa kan?nma dah cam srikandi Islam dahulu..dia ni nak habaq mai dari negeri penyu,eh,silap...negeri ada penyu,Terengganu Darul Iman..xksah la sumer 2,tp dia ni mmg baik,bnyk gak la tlg Si Amin ngan aq ni...mmg caring abis la kat member aq 2...ngeeee..................